Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • p.úr: Sziasztok! A krimikedvelőknek: www.canyoucatchme.eu Szerintem jópofa kis promó. Mit tudtok az eskü... (2008.09.12. 13:31) Ha már angol sorozatok...
  • gus: bizony, jó kis sorozat. (2008.08.25. 20:00) Private Practice
  • -xxxxx- (törölt): kössz az infót! Írom is a postot :) (2008.08.03. 11:51) Időpontok!
  • -xxxxx- (törölt): felejthető volt ez a 12. évad, októberben folytatás.. (2008.07.02. 16:12) South Park S12 - Március 12-én!
  • hammerberg (törölt): a-magyar-televiziozasert.blog.hu/2008/06/05/felhivas_a_magyar_televiziozasert (2008.06.05. 18:03) Lost 4x12

Utolsó kommentek

  • p.úr: Sziasztok! A krimikedvelőknek: www.canyoucatchme.eu Szerintem jópofa kis promó. Mit tudtok az eskü... (2008.09.12. 13:31) Ha már angol sorozatok...
  • gus: bizony, jó kis sorozat. (2008.08.25. 20:00) Private Practice
  • -xxxxx- (törölt): kössz az infót! Írom is a postot :) (2008.08.03. 11:51) Időpontok!
  • Kanyecc: Californication szeptember 28-án jön! :) Már van hozzá előzetes is, meg rahedli promo kép (2008.08.03. 11:38) Időpontok!
  • -xxxxx- (törölt): felejthető volt ez a 12. évad, októberben folytatás.. (2008.07.02. 16:12) South Park S12 - Március 12-én!
  • Utolsó 20

TVSERIES

Szubjektív vélemények kedvenc sorozataimról, ajánlók, illetve a legújabb epizódok tartalma hosszan és röviden. Have fun! :)

Szavazásra fel!

..
Melyik LOST-évad tetszett eddig a legjobban?
1. évad
2. évad
3. évad
4. évad
View Result
free web polls

cheap celebrex

Az igazság ára

2008.03.13. 17:06 | -xxxxx- (törölt) | 1 komment

Címkék: kritika

Gondolom sokan ismerik a vetélkedőt, hiszen ezen a héten volt a 2. része a TV2-n, de számomra ennyi volt, lelőttem, vége. Kevés ilyen igénytelen műsort láttam valaha életemben, ez szerintem abszolút elől van az igénytelen, kommersz listán. Mégis nagy nézettséget hozott az első epizód, dehát ez kell a népnek; Barátok Közt, Mónika-show, stb. BTW Amcsiknál is most kezdték nemrég, The moment of Truth néven.

Az egész arról szól, hogy kiderüljön, hogy mikor hazudik a játékos, és hogy a családtagjai és az egész ország előtt beégjen a különböző kérdésekre adott válaszokkal. Ha igazat mond kisebb-nagyobb pénzösszeget nyer, de ha a hazugságvizsgáló kimutatja, hogy valami nincs rendben, akkor elveszíti minden vagyonát, amelyet a játék során szerzett. Még adás előtt az embereket elviszik "hazugságvizsgálásra" egy poligráf jelenlétében, ami elvileg 95%-ban valós eredményt mutat. (szerintem rohadtul nem így van, de mindegy.) Öt forduló van, és ahogy megyünk a következő fordulóra, a kérdések száma csökken, de egyre nehezebbek lesznek. Mondjuk ez se igaz teljesen, mert pl. tegnap a sráctól megkérdezték, hogy érte-e már testi bántalmazás, aztán következő kérdés, hogy szokott-e színházba járni.. tényleg nehezebb megválaszolni... Ami nekem egyből eszembe jutott, hogy ha pénzt akarok nyerni, akkor minden kérdésre igazat mondok, szóval hülye lennék hazudni, mikor pénzt nyerhetek, meg gondolom olyanok jelentkeznek a műsorba, akiknek valamilyen pénzszerzés a cél, szóval inkább lejáratom magam ország-világ előtt, csak, hogy pénz nyerjek. Legalábbis ez jár a fejükbe gondolom én.

Jakupcsek szerintem a csatorna egyik legjobb műsorvezetője, habár eddig az összes műsora megbukott (mondjuk a Multimilliomost bírtam), de az valami hihetetlenül idegesítő, amikor elkezd lelkizni, és elkezd anyáskodó szerepet játszani. No meg a tapsgép. Minden idióta mondat után benyomják a tapsgépet, szóval ezt úgy képzeljük el, hogy a srác válasza után taps, a magyarázat után taps, jakupcsek után taps, stb. A végén már kib*szottul idegesítő volt.
Az első részben az öreg nőt se bírtam túlságosan, az is annyira megjátszotta magát, hogy így csábító, úgy csábító, bár a tegnapi b*zi se volt egy szar színész..

Na így a végére annyit, hogy a szerda 22 órát jobb lenne betölteni valami mással, pl. a Médiacápát egy órával előrébb hozni, legalább a szerdai napom kicsit jobb kedvvel végződne. Mostanában nem volt szerintem a TV2-nek ilyen sz*r műsora, még az ötödikes vetélkedőt is többre tekintem, mint ezt, de hajrá, ha ez kell a népnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tvseries.blog.hu/api/trackback/id/tr1379593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-xxxxx- (törölt) · http://www.tvseries.blog.hu 2008.04.03. 21:16:20

ebbe a szarba mindig buzikat hívnak??? nevetséges..
süti beállítások módosítása