Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • p.úr: Sziasztok! A krimikedvelőknek: www.canyoucatchme.eu Szerintem jópofa kis promó. Mit tudtok az eskü... (2008.09.12. 13:31) Ha már angol sorozatok...
  • gus: bizony, jó kis sorozat. (2008.08.25. 20:00) Private Practice
  • -xxxxx- (törölt): kössz az infót! Írom is a postot :) (2008.08.03. 11:51) Időpontok!
  • -xxxxx- (törölt): felejthető volt ez a 12. évad, októberben folytatás.. (2008.07.02. 16:12) South Park S12 - Március 12-én!
  • hammerberg (törölt): a-magyar-televiziozasert.blog.hu/2008/06/05/felhivas_a_magyar_televiziozasert (2008.06.05. 18:03) Lost 4x12

Utolsó kommentek

  • p.úr: Sziasztok! A krimikedvelőknek: www.canyoucatchme.eu Szerintem jópofa kis promó. Mit tudtok az eskü... (2008.09.12. 13:31) Ha már angol sorozatok...
  • gus: bizony, jó kis sorozat. (2008.08.25. 20:00) Private Practice
  • -xxxxx- (törölt): kössz az infót! Írom is a postot :) (2008.08.03. 11:51) Időpontok!
  • Kanyecc: Californication szeptember 28-án jön! :) Már van hozzá előzetes is, meg rahedli promo kép (2008.08.03. 11:38) Időpontok!
  • -xxxxx- (törölt): felejthető volt ez a 12. évad, októberben folytatás.. (2008.07.02. 16:12) South Park S12 - Március 12-én!
  • Utolsó 20

TVSERIES

Szubjektív vélemények kedvenc sorozataimról, ajánlók, illetve a legújabb epizódok tartalma hosszan és röviden. Have fun! :)

Szavazásra fel!

..
Melyik LOST-évad tetszett eddig a legjobban?
1. évad
2. évad
3. évad
4. évad
View Result
free web polls

cheap celebrex

A kiválasztott

2008.03.29. 22:24 | -xxxxx- (törölt) | 5 komment

Címkék: kritika

Huh, egyre jobban erősödik az az érzésem, hogy a TV2 mindig mellényúl, ha vetélkedőkről van szó, szerintem most is ez történik, mert eddig nálam az Igazság Ára bukó, és szerintem ez az Uri Gelleres dolog is csak egyepizódos volt.
Szóval nem tudom, de én ez annyira irreális, hogy pl. tegyük a kanalat a TV tetejére, és le fog esni, ha azt mondjuk, hogy működj! Na menjetek a p*csába..

Na akkor elmondom, hogy miről is szól a műsor:
Van egy csávó, Uri Geller, aki 5-6 éves korában felfedezte, hogy van valami mentális képessége, tud kanalat görbíteni (haha!), meg amint láthattuk, elindítja a rossz órákat, nemcsak a sajátját, hanem másokét is, plusz a tv-nézők kanalát ejti le a TV tetejéről.
Aztán ez az ember gondolt egyet, és létrehozott egy műsort (amcsi nevén Phenomenon), ahol ugyanolyan képességű embereket, látnokokat keres, mint saját maga.
Ok, egy-két dolgot érdekesnek tartottam, hiszen a szereplők különböző bűvésztrükköket csinálnak a színpadon, néha már tényleg elhitetik a nézővel, hogy van valami extrém képessége, de mint mondtam, csak jól bűvészkednek. Pl. amikor kitalálta Karsai Zita rajzát, amiről elmondhatom, hogy valóban csak néztem, hogy hogy találta ki, bár én alapból nem hiszek az ilyen dolgokban, szóval biztos valami trükk van az egészben. Nálam még az a kérdés is felvetődött, hogy adás előtt nem beszélték-e meg a zsűrivel, hogy mit mondjanak, mit húzzanak az asztalról, stb.

Majd a nézők küldhetnek SMS-eket (ki nem gondolta volna, hogy ismét innen jön be a pénz nagyrésze..) ahol továbbjuttathatnak embereket a döntőbe. Műsorvezetővel nincs gondom, bár azt hallottam, hogy Demcsákot csak úgy kapkodják a csatornák, bár nem volt valami nagy szerepe a műsorban, vagy 3-4-szer jelenhetett meg összesen. A másik, Somogyi Zoltán szerintem jó választás, régebben hallottam a rádióban (asszem), akkor is bírtam a szövegét.

Ja és figyelmeztetek mindenkit, hogy a héten lesz egy repcsi a Ferihegyen, amit sose fogunk feledni az életben (gondolom megváltja a világot..). Először arra gondoltam, hogy ez egy terrorista, és felrobbant egy gépet, de aztán rájöttem, hogy egy idióta, aki azok pénzéből él, akik elhiszik ezt a sok látnokos baromságot. Szóval Be Careful!

A bejegyzés trackback címe:

https://tvseries.blog.hu/api/trackback/id/tr71402611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sniper · http://sniper.hu 2008.04.12. 21:45:33

te hülye vagy...a másik hogy lehet hogy átbaszás de ez az Uri Geller egy fasza csávó és csak annyit akar hogy szokjatok le a cigiről meg a drogról és legyetek egészségesek a pénzes dologról meg annyit hogy mi a faszt vártál? a mai köcsög világban mindenki pénzt akar...na kössz hogy beszólhattam

Sniper · http://sniper.hu 2008.04.12. 21:47:03

az igazság ára meg arról szól hogy kurvázhatnak meg köcsögözhetnek le embereket ingyen a nyilvánosság előtt

yukite 2008.04.12. 23:32:15

nah .. ezt meg se mondtad ... tod lehet hogy te nem hiszel az ilyesmibe de csak azert mert meg nem tapasztaltad es olyan kornyezetbe nottel fel ahol huenek tartjak az ilyen embereket ... hat tud meg hogy en elhiszem ezt a musort mert halottam mar masik ket szemelyel a meghalt nagyapam szolitasat,felrobbantottam egy tevet ......... megalmodta a kovetkezo napom veszejeit stb .. szoal nekem ne dumalj .. egy dolog hogy penzt is csinal ezzel,es ezzel pcsolatban te nem csinalnad ugyanezt ? Mondjuk o tenyleg nem csak a penzert csinalja mert latszik rajta a lelkesdes es az hogy elvezi a munkajat u h ne gondold hogy igazad van !!!

-xxxxx- (törölt) · http://www.tvseries.blog.hu 2008.04.13. 13:32:22

szerintetek nincs beavatva a zsűri mindenbe???

olasz60 2008.04.15. 17:52:15

nem gondoltam hogy ilyen sok naiv ember letezik vagy lehet nem is naivak mert a buta embert nagyon konnyu megteveszteni amit URI GELLER megcsinalt azt en is megtudom csinalni behunyt szemmel is hogy felrobbantottal egy tevet?? lehet mert biztos nem igaz csak olyan hulye vagy hogy az ilyen dolgot sajat magadnak elhiszed nam masnak akar jot O CSAK PENZT!!!!!
süti beállítások módosítása