Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • p.úr: Sziasztok! A krimikedvelőknek: www.canyoucatchme.eu Szerintem jópofa kis promó. Mit tudtok az eskü... (2008.09.12. 13:31) Ha már angol sorozatok...
  • gus: bizony, jó kis sorozat. (2008.08.25. 20:00) Private Practice
  • -xxxxx- (törölt): kössz az infót! Írom is a postot :) (2008.08.03. 11:51) Időpontok!
  • -xxxxx- (törölt): felejthető volt ez a 12. évad, októberben folytatás.. (2008.07.02. 16:12) South Park S12 - Március 12-én!
  • hammerberg (törölt): a-magyar-televiziozasert.blog.hu/2008/06/05/felhivas_a_magyar_televiziozasert (2008.06.05. 18:03) Lost 4x12

Utolsó kommentek

  • p.úr: Sziasztok! A krimikedvelőknek: www.canyoucatchme.eu Szerintem jópofa kis promó. Mit tudtok az eskü... (2008.09.12. 13:31) Ha már angol sorozatok...
  • gus: bizony, jó kis sorozat. (2008.08.25. 20:00) Private Practice
  • -xxxxx- (törölt): kössz az infót! Írom is a postot :) (2008.08.03. 11:51) Időpontok!
  • Kanyecc: Californication szeptember 28-án jön! :) Már van hozzá előzetes is, meg rahedli promo kép (2008.08.03. 11:38) Időpontok!
  • -xxxxx- (törölt): felejthető volt ez a 12. évad, októberben folytatás.. (2008.07.02. 16:12) South Park S12 - Március 12-én!
  • Utolsó 20

TVSERIES

Szubjektív vélemények kedvenc sorozataimról, ajánlók, illetve a legújabb epizódok tartalma hosszan és röviden. Have fun! :)

Szavazásra fel!

..
Melyik LOST-évad tetszett eddig a legjobban?
1. évad
2. évad
3. évad
4. évad
View Result
free web polls

cheap celebrex

The Amazing Race: Asia Season 2

2008.07.31. 01:10 | -xxxxx- (törölt) | Szólj hozzá!

Címkék: kritika the amazing race

Breaking news! Ezt muszáj megírnom, mert nem akartam elhinni, hogy ismét Magyarországon járt az Amazing Race. Elkezdtem darálni az Amazing Race: Asia 2. évadát, amikor azt hallom, hogy utazzanak vonattal Budapestre. Határozottan ez volt a legjobb epizód ebben az évadban (pontosabban 2, hiszen nem csak egy részben voltak a fővárosban). Akkor is ezt mondanám ha nem Budapesten járnának, mert szerintem ez volt a legpörgősebb, legnagyobb iramú epizód eddig. Sajnos a vége nem úgy zárult le, mint ahogy azt szerettem volna, hiszen kedvenc csapatom kiesett.

Egyébként nem gondoltam volna, hogy ez az ázsiai kiadás is ennyire jól meg lesz csinálva, hiszen a simából már láttam pár évadot, és gondoltam bepróbálok egy ázsiait, de kellemesen csalódtam. Már az is mekkora ötlet, hogy angol nyelvű, és könnyű megérteni, mert egyiknek se anyanyelve az angol, szóval törik rendesen :). A szereplőket is nagyon jól, vegyesen összeállították. Van házaspár, gyerekkori barátok, testvérek, de ami a legérdekesebb, hogy az egyik csapattag siket, és ilyen jelbeszéddel értik emg egymást, és az a helyzet, hogy ez gyakran előny is lehet.

Na térjünk vissza a budapesti részre.. Megérkeztek Prágából a Keletibe, majd onnan a Batthány-térre kellett menniük. Pontosan felidézni már én se tudom, meg amúgy se vagyok jártas a fővárosban, hiszen nem ott lakom. Ami nekem még mindig meglepő, hogy a magyar emberek mennyire hadilábon állnak az angol nyelvvel. Előző részekben akármelyik ázsiai városban jártak, el tudták irányítani a játékosokat, itt meg elkezdenek nekik magyarul magyarázni, biztos megértik. Tipikus magyar :)

Azért nekem tetszett, hogy a magyar jelképeket, hagyományokat bemutatták a sorozatban, hiszen elmentek a Magyar Farmra, amely Budapesttől 20-30 km-re található, majd láthatták a Dunakanyart, Visegrádot, szóval úgy gondolom, hogy aki nézi, az kellemes képet kapott a városról. A jó oldalát mutatták be; még jó, hogy nem mentek Kőbányára, vagy a VIII. kerületbe :).

Legjobb feladat egyértelműen az utolsó detour volt, amikor a Hősök terén kellett magyar történelmi személyek nevét kiejteni magyarosan. Na most ők mindent megpróbáltak, szerintem elég jól, olykor viccesen, gondolok itt Könyves Kálmánra :). A másik választható feladat a Rubik-kocka kirakása volt, amire ugyancsak büszkék lehetünk, hiszen szerintem eddig kevés ember tudta külföldön, hogy magyar ember találta fel ezt a világhírű játékot.

Összegezve a 2 epizódot, szerintem ütötte az amerikai kiadás 6. évadát. Igaz, hogy ott még Egerbe is látogattak, de ez akkor is izgalmasabb volt. Ott annyi volt a különlegesség, hogy Magyarországra jöttek, itt meg a feladatok, a helyek is jobbak voltak, szóval nagyon el lett találva ez az Amazing Race Asia! 10/10

A bejegyzés trackback címe:

https://tvseries.blog.hu/api/trackback/id/tr45593712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása